فریاد زخمی

أَیْنَ المُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟

فریاد زخمی

أَیْنَ المُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

من نمیگویم مرگ بر آمریکا

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ

سلام من نمیگویم مرگ بر امریکا

 این را مردم ستمدیده و قتل عام شده کودتای 28 مرداد میگن


 من نمیگم اما مردم استثمار شده ایران در کاپیتالاسیون میگن


 من نمیگم مردم دلیر ی میگن که در خفقان سالهای 42 تا 57 شکنجه و کشته و مورد تجاوز قرار گرفتن


من نمیگویم مرگ بر امریکا

مردم زیر فشار تحریم های پولهای بلوکه شده میگن که از بهمن 57 علیه ایران اغاز کردن 


من نمیگم 800 هزار شهید و بیش از 2 ملیون جانباز و ازاده میگن


من نمیگم مرگ بر امریکا مسافران هواپیمای ساقط شده میگن


من نمیگم مرگ بر امریکا بیماران کشته شده بخاطر تحریم دارو میگن


من نمیگم شهدای عظیم ترور میگن


من نمیگم این را اربابم حسین گفته هیهات من الذله


من نمیگم امام راحل گفته که امریکا شیطان بزرگ است


من نمیگم رهبرم میگه امریکا یک گرگ درنده است


من نمیگم کودکان شیمایی شده حلبچه میگن در اخرین نفسها


من نمیگم مرگ بر امریکا ازادیخواهان جهان کودکان قتل عام شده فلسطین سوریه عراق بوسنی و حتی دخترکان معصوم مدرسه نرفته تجاوز شده اوکیناوای ژاپن میگن


براستی چرا همه میگن؟ و چرا من نگم؟


من هم میگم به بلندای تاریخ چند صد ساله بر جور و ظلم بناشده به بومیان ان منطقه

"مرگ بر امریکا"


 # عماد مغنیه _ قدمگاهی

۹۴/۰۵/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
کمال انقطاع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی