فریاد زخمی

أَیْنَ المُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟

فریاد زخمی

أَیْنَ المُنْتَظَرُ لِإِقامَةِ الْأَمْتِ وَالْعِوَجِ؟

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

الگو ی فرزند من

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 

زهرا: سوال من اینه که آیا واقعا خانواده ها یعنی پدر و مادر نمیدونن این عروسکها  با چه هدفی ساخته شدن؟ یا حتی درمورد نگاه کردن به یکسری فیلمها و ماهواره؛ چطور میتونن اجازه بدن بچه شون با این چیزا آشنا بشن؟

زینب: نه زهرا جان خیلیاشون نمیدونن.فکر میکنن با اینکار به بچشون آزادی و لذت بیشتریدادن و دارن بهشون محبت میکنن.

زهرا: درحالیکه با این کار آینده ی بچه شونو تباه میکنن.

فاطمه: این فیلمها و کاتونها و اسباب بازی ها خود نمایی و لذت جنسی رو شعله ور میکنن و بخاطر همین چیزاست که سن بلوغ هم دخترا هم پسرا بشدت پایین اومده.

مریم: بچه ای که از کودکی  با عروسکی بازی کرده که رو برجستگی های بدنش کاملا کار شده و مو و صورتش کاملا آرایش کرده س، خب معلومه زود به سن بلوغ جنسی میرسه. حالا من شنیدم دختر بچها به خاطر انسی که با این عروسکای دختر که با فکر جنسی ساخته شدن ، پیدا میکنه، در سنین بالاتر به جای گرایش به جنس مخالف، به سمت هم جنس کشیده میشن.

زهرا: منم همینو میگم دیگه؛ مادری که در دوران کودکی خودش با عروسکهای اون زمون بازی کرده که از پارچه و دکمه و کانوا درست میشده و کاملا سالم و بچگانه بودن یعنی متوجه تفاوت بسیار اونا با این عروسکها نمیشه؟؟؟؟؟

زینب: عروسک بازی خیلی بازی خوبی هست از جهت مختلف که یکی از اونها اینه که دختر از بچگی مادر بودن رو یاد میگیره مثلا با عروسکاش حرف میزنه میخوابوندشون و... به خاطر همونم عروسکها رو به شکل بچه طراحی می کردن. اما الان عروسکها باربی و برتز و.. بچه نیستن ؛ بلکه یه خانم جوان با جسمی زنانه و صورتی آرایش کرده هستند. و این یعنی عروسک نتنها باعث رشد شخصیت اجتماعی کودک نمیشود بلکه از همان سن کودکی با مسائلی آشنا میشود که شاید تا 10 سال دیگر هم نباید آشنا میشد.

فاطمه: این عروسکها با اشاره به اینکه هدف نهایی برای تو ای دختر فقط ایجاد جذابیت و خودنماییست، ارزش های معنوی را زیر پاگذاشته  این میشود که تمام ذکر و فکر ان کودک در بزرگ سالی رسیدن به ظاهر خود میشود که در نهایت زیر خاک خواهد پوسید. عملهای مختلف زیبایی مثل بینی و پروتز لب، آرایش دائمی عده ای در کوچه و خیابان که آرامش را حتی در دانشگاه ها هم از مردم سلب کرده است، همگی از نتیایج این ابزار محرک جنگ نرم هستند.

زینب: خب حالا به نظرتون برای حل این مشکل چیکار باید کرد؟ چطور سطح آگاهی رو باید بالا ببریم؟

۹۳/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی